DOĞAN SİGORTA REKLAM

    Sigorta Müzesi · Temmuz 19, 2023 · Belgeler · 0 comments

    Türkiye’de anladığımız anlamda reklamcılık faaliyetleri 1950’li yıllarda başlar. O dönemde yaklaşık %10’u İstanbul’da ve %25’i şehirlerde yaşayan 20 milyonluk bir nüfus söz konusudur ve gazete reklamcılığının da bu kitleye hitap etmek için yapıldığı varsayılabilir. Dönemin reklam anlamında en aktif ve en renkli şirketleri Doğan Sigorta, Anadolu Sigorta ve Ankara Sigorta’dır. Reklam içeriklerinde ise sempati yaratma, gülümsetme, yakınlık kurma hislerinin ön planda olduğu görülebilir. Çocukları korumak, aile birlikteliği, birlikte yaşlanan çift ve esprili reklamlar ön plandadır. 


    Diğer sanat eserlerimizin hikayelerine buradan ulaşabilirsiniz.

    Sosyal medya hesaplarımızı takip etmek için:

    Instagram

    Facebook

    Twitter

    Yorum Yap!

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir